28.07.2011

JAK SZYBKO ZAMIENIĆ SIMA W MUMIĘ?

Musimy troszkę oszukiwać... Wpisujemy kody testingcheatsenabled true i buydebug, następnie wchodzimy w tryb kupowania (F2), naciskamy na pytajnik (?) - kontrola błędów. Mamy tam kilka kategorii, wybieramy: różne obiekty. Następnie szukamy obiektu o nazwie Przeklęty Sarkofag Królów i ustawiamy gdzieś w domu.  Potem musimy kazać naszemu Simowi spać w nim, mnie udało się za pierwszym razem (być może dlatego, że ciążyła na nim klątwa Mumii). Sim musi spać tam do pełnego wypoczynku, wtedy wychodząc z sarkofagu będzie już Mumią. Znalazłam też inne informacje na ten temat, mianowicie, że Sim musi przespać się ww. sarkofagu trzy noce, przez pierwsze dwie Simowi będzie rósł wskaźnik umiejętności sportowych, a po trzeciej nocy zamieni się w Mumie. Możliwe, że ta druga opcja ma miejsce kiedy Sim nie został przeklęty przez Mumie.

Mój Sim zamieniony w Mumię, poprzez wykorzystanie ww. sposobu.


Potem możemy naszego Sima-Mumie, zamienić z powrotem w normalnego Sima. Tym razem w trybie kupowania musimy kupić Błogosławiony Sarkofag Królów, każemy Mumii w nim spać, a kiedy rano z niego wychodzi jest znów zwykłym Simem (musimy próbować kilka razy, nie zawsze wychodzi za pierwszym, u mnie powiodło się dopiero za 3-4 razem).

Mumia wchodząca do Błogosławionego Sarkofagu Królów.
 

3 komentarze:

  1. to też warto wiedzieć...jak już będę mieć wymarzone podróże(jeśli w ogóle) to popróbuję ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. udało mi się zamienić w mumię simy-duchy(6) i faktycznie musiały spać trzy razy (niekoniecznie w każdym przypadku) i nw ale chyba odkryłam coś nowego z tymi simami-duchami ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. 34 year old Marketing Assistant Phil Cooksey, hailing from Swan Lake enjoys watching movies like Chapayev and Knapping. Took a trip to Ilulissat Icefjord and drives a Ferrari 275 GTB/C. strony

    OdpowiedzUsuń